28 september 2015

Gäst: Maria Öhman

Tillhör: Tobias
Relation: Vän och sambo med Magnus

Jag kommer ihåg det som om det vore igår. Jag hade precis kommit hem från en utbytestermin i Australien och min gode vän och vapendragare Magnus berättade att han hade gått och blivit tillsammans bokstavligen med ”the girl next door” i studentkorridoren där han bodde. Jag kommer ihåg det för att jag reagerade med lika delar uppriktig glädje och avgrundsdjup svartsjuka. Glad förstås över att min vän äntligen hittat rätt men samtidigt så hade hon ju kommit för att ta Magnus ifrån mig. Fullt så illa blev det förstås aldrig och Maria är ju en alldeles för härlig person för att inte tycka om så jag är istället väldigt glad för att jag har fått ytterligare en fantastisk vän. Som har stulit Magnus.

Fråga Maria om: att växa upp i Söderort, studentlivet i Uppsala, Nån av alla hennes resor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar