29 september 2015

Gäst: Mina Langendahl

Tillhör: Båda
Relation: Statoil (sambo med Andreas)

Indirekt så är Mina faktiskt en av huvudanledningarna till att över huvud taget blir bröllop den 17e, då det var hon som anställde Tobias i januari 2009 till hans första heltidstjänst på Statoil. Huruvida hon gjorde detta för att hon räknade med att det skulle resultera i en stor fest 6 år senare ska vi låta vara osagt men att döma av den Mina vi känner från jobbet är det är inte alls omöjligt. Mina har nämligen en svårligen överträffad förmåga att tänka flera steg längre än alla andra, att se det stora perspektivet och att få saker och ting att hända. Lägg därtill att Mina dessutom är full av humor och gillar att gå på fest så förefaller det nästan troligt att hon hade en dold agenda den där gången i 2009.

Fråga Mina om: varför hon egentligen anställde Tobias, vad man egentligen använde dalmatiner till förr i världen, instrument, hur hon egentligen känner The Hives




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar