2 september 2015

Gäster: Amanda Widing Mompalao de Piro och Marcus Widing

Tillhör: Sussie från början
Relation: En fd kollega och en tennispartnermake

Amanda stormade in på Statoil, med världens coolaste efternamn, 2009 om jag minns rätt. Jag hade i alla fall precis bytt jobb och skulle jobba med marknadsföring som jag inte visste någonting om. Det gjorde däremot Amanda. Tack vare den här briljanta blondinen har jag lärt mig allt jag behöver veta om briefer, korrsvängar och hur man väljer sina strider. Samt en hel del om hur man balanserar diplomati med pondus. Marcus har stormat in med en hel del tennistalang, vilket kanske mest gynnat Tobbe, med både ny motståndare och bra partner på banorna.

Fråga Amanda om: marknadsföring, korv, leopardmönster och hur man bäst gör sig av med massiva mängder kaffekoppar.
Fråga Marcus om: Tennis, flygplan och om att ha sommarstuga som är större än huset.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar