25 september 2015

Gäster: Therese Asp och Stefan Storm

Tillhör: Tobias
Relation: Therese är kusin och Stefan hennes sambo

Therese är inte bara min kusin utan under sin tid som frisör agerade hon även som min privata modellagent. Nuförtiden är visserligen bokningarna lite färre och jag har börjat misstänka att hon lägger mer energi på den nya juristkarriären än att jag ska bli en ny Schenkenberg. Oavsett hur det är med den saken så har vårt samarbete resulterat i bejublade shower på exotiska platser som tex Linneskolan i Uppsala, Centro i Eskilstuna och Oscarsteatern i Stockholm.  Therese är även en av de mest spontana människorna jag känner och legenden säger att hon en gång valde ny bostadsort med hjälp av en sverigekarta, en dartpil och en ögonbindel. Nu för tiden återfinns hon dock i här i Stockholm där det i skrivandets stund byggs hus söder om stan tillsammans med sambon Stefan.

Fråga Therese & Stefan om: Vart den där dartpilen egentligen tog Therese, Stefans nya jobb (och bransch), hur det går med huset, om Tobias verkligen är slut som artist.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar